Re: AMD K6

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 11:20:12 MET DST

> RON:Wszystko pracuje delikatnie i zwiewnie.K6 jest nie tylko szybszy od
> normalnego MMX, ale pod niektorymi aplikacjami daje nawet PII bobu. I to
> rowno.
> Do tego jest bardzo podatny na overclocking i chetnie przystosowuje sie do
> plyt, nawet tanich, czego nie mozna powiedziec o Cyrixie M2. Problemy
> wystepuja w aplikacjach 3D i tu mam na mysli 3D studio, choc natura
> problemu dotyczy rowniez intelowskiego MMX i wynika z samego software'u.
> Zajzyj na Tom's hardware guide. On kocha K6.

Nastepny sie bezkrytycznie sysdoca naczytal. Jakby mi ktos za to zaplacil
i jeszcze zafundowal najnowsze procki, do tego najlepiej plytke glowna i
pare podobnych to tez pewnie bym zaczal kochac K6. A tak niestety musze
pisac obiektywnie ;-) Szkoda, ze kolega nie widzial na oczy K6 i sam nie
potestowal, bo napisalby cos calkiem innego...

pozdrawiam, ;-)
karpio