Re: Problemy z twardzielem: Seagatem Medalistem 2550

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 23:46:49 MET DST

Dnia 2 Jul 1997 01:45:57 +0200, Tomasz Cholewa napisał(a):
> [...]

To potrafi wqrzyć... niestety, producenci są przygotowani jedynie na
idiotów, którzy boją się nawet wyjąć zaślepkę, a co dopiero dysk... :(
Zauważyłem, że IBM-y nie mają tej przeklętej tasiemki.

[...]

>postanowilem zaryzykowac i zamienilem go na Fujitsu!!!
>Chodzi pol roku i nie mam z nim najmniejszych problemow.
>A i jeszcze jedno, niedawno kolega przyszedl z Quantumem Fireballem, tez
>1,2 i Norton SI wykazal ze:
>Fujitsu ma transfer ok 3,2mb, Quantum byl o te 200kb wolniejszy, czas
>dostepu byl porownywalny.

Norton SI do mierzenia czegokolwiek? :)

>W fujitsu odpada tez jeszcze jeden problem: tasma gwarancyjna!!!

To faktycznie jest zaleta...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|