Re: Homologacja

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 10:57:31 MET DST

Romuald Zylla wrote:

> Ciekawy pomysl, ciekawe czy jest do zrealizowania ?

Chyba nie. W kazdym razie 3 lata temu w Bialymstoku nie udalo mi sie
nic wywalczyc. Sprzedawca twierdzil, ze Zoltrix zrywa komunikacje, bo
lacze jest do bani, a TPSA zwalalo wszystko na modem. Moze w sadzie
da sie cos wygrac, ale kto ma na to czas i pieniadze? :) Faktem jest,
ze w podobnych warunkach inne modemy pracowaly znacznie lepiej.

Andrzej