Re: WWW na PolBoxie - PROBLEM!!!!

Autor: Marcin Pasternak (zakretka_at_polbox.com)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 23:30:56 MET DST

> To znaczy ze twoj WS_FTP nie widzi plikow po wgraniu do twojego
> katalogu ?
> Jesli transmisja FTP sie nie udala to powinnien pokazac jakis
> komunikat w linii statusu ?
> Moze uzyj guzika DirInfo (albo jakos tak podobnie) chyba drugi od dolu

W tym wlasnie problem, ze po (teoretycznym - zero komunikatow o
bledach) wgraniu NIE WIDAC NIC!!! Postepowalem dokladnie wg.
instrukcji, tzn. odczekalem przepisowe 15 minut, a mojej strony nadal
nie bylo. Natomiast przy wgrywaniu (z tego samego komputera) strony
kolegi na serwer angelfire (tez darmowe WWW) wszystko szlo OK.

Marcin Pasternak
zakretka_at_polbox.com