Panowie sieciowcy , pomocy

Autor: Michal Zzielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 13:35:45 MET DST

Witam ,

mam nastepujacy problem:

Dwa komputery spiete skretka , kabel dobry (25 ohm), koncowki dobre , dwie
karty sieciowe jedna genius jedna compex. Dzialaja na adresie 300H i
przerwaniach 10 (jako NE 2000 comp.) Testy kart dolaczone do kart nie
pokazuja zadnych bledow.A siec nie dziala.Nie dziala pod Windows 3.11 for
Workgroups , net start staruje , net diag twierdzi ze nie ma polaczenia.I
tu zaczynaja sie jaja:

komp 2 dziala dobrze

komp 1 - net start ->net >proponuje mi start workstation , po czym wywala
sie z komunikatem o bledzie.po resecie uruchamiam komputer , startuje
windows , nic , nie widza sie , aczkolwiek mysla dosc dlugo.Wychodze z
Windows , startuje test karty , zawiesza sie. ANi ustawione przerwanie ani
adres nie konfliktuja z niczym innym. Ta siec kiedys dzialala , az padla
jedna z kart sieciowych -genius. Czy to , ze sa dwie rozne karty ma jakis
wplyw? czy jest to wina komputera czy raczej sieci?

Zrozpaczony Paszczak

P.S. Ja z tym walcze od 2 tygodni i mam ochote zjesc ten komputer.Wrrrr.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?