Re: Polskie analogie

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 22:02:54 MET DST

Witold Tomaszewski <willy_at_priv.onet.pl> wrote:
: Zamowilem w Ocipusie wraz z komputerem (wiem, wiem,
: bylem mlody i glupi) CD 6x - szczyt techniki jak na "tamte"
: czacy. Te sk*****le daly mi CD 4x i upieraly sie, ze to 6x.
: Na nic zdaly sie moje argumenty, ze testowalem w domu,
: i wychodzili mi 3,9x w 4-ech programach!!! I w gazecie dane
: techniczne i wyglad jest taki sam!!! Oni maja swoj "specjalny"
: program, ktory mowi, ze to jest 6x i niech sie nie przemadrzam!
: Mam pytanie do szanownego grona: czy NEC 4x i 6x ma te
: sama obudowe? Co powinienem zrobic u Ocipusa?

Zobaczyc na fabryczny typ napedu. Jesli on jest nominalnie x6, to
co najwyzej mozesz na pismie poprosic O o podanie jakiz to program
pokazuje ze on jest faktycznie x6.
Jesli nie jest, to jest conajmniej pare instytucji, ktore co prawda
napedu Ci nie wymienia, ale sprzedawcy narobia klopotow.

J.