Re: Polskie analogie

Autor: Michal Zzielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 12:39:35 MET DST


> [...]
>>
>>To ja dorzucę swoje (Vobis Kraków):
> To ja czekam na następne :)
Czesc ,

Ja tez mialem nieszczescie kupic MAG'a , nie w Vobisie , ale u jego
partnera handlowego (w Megamexie).Stwierdzilem ze obraz jest tak krzywy ,
ze nie moge nic rysowac , a pracuje w AutoCad'zie.Serwisant najpierw nie
chcial przyjac reklamacji , potem za pomoca liniki udowodnilem mu ze prawa
czesc ekranu jest szersza o ok 8-9 mm.Wtedy zaczelo sie.Stwierdzil ,ze moze
przyjac monitor do serwisu , ale bedzie to trwalo 4 tygodnie , a na pytania
jaki monitor daja w zamian nagle ogluchl i musial gwaltownie
wyjsc.Kierownik servisu zareagowal tak samo , ale przycisniety zeznal ze
biora monitory z Vobisu i jezeli oni uznaja reklamacje to skroca termin do
tygodnia.Pojechalismy do Vobisu , wytlumaczylsmy o co chodzi , pan
serwisant pokiwal glowa i zapuscil wlasne testy.Zamiast kola kontrolnego
zobaczyl jajo, przestal kiwac glowa i przyniosl inny monitor.Bylo jeszcze
gorzej.Stwierdzi ze widocznie tak musi bysc , bo niemiecka norma dopuszcza
znieksztalcenia do 10%.Zostal natychmiast wysmiany , ,poinstruowany ze DIN
sa najostrzejsze na swiecie ,a poze tym pkazalismy mu stosowny wois w
instrukcji do monitora.Wtedy stwierdzil , ze on sie musi porozumiec z
centrala i poprosil o przyjscie za dwa dni. po czterach dniach (niestety
wszedl weekend)pan przeprosil za firme i oddal kase.Nastewpnego dnia
kupilem Sampo Alphascan 520 , z ktorego jestm zadowolony do tej pory.BTW
MAG'i sprzedawane prze Vobis nie maja logo MAG na przodzie monitora.

Pozdrowienia

*********************************************************************
Michal Zielinski hubble_at_free.polbox.pl
*********************************************************************
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:12:48 MET DST