Re: Knight Lore [Re: Astech x4 (off topic)]

Autor: Jakub Kaprzyk (qba_at_wfitj55e.ftj.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 17:07:02 MET DST

Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote:

> Zapomniales napisac, kolego, ze ten ZX80, wersja 3.05, to obecnie share, i
> to dosc niemily; po pieciu minutach wylacza sie emulacja zwalniania i gra
> przyspiesza dosc zawrotnie, czyniac giercowanie mozliwym jedynie dla
> strzelcow wyborowych. A ja, slaby szachista, goraczki dostaje. Nie jest to
> zreszta jedyna niespodzianka tego skadinad dobrego emulatorka.
> Tak, wiem, ze mozna go zarejestrowac w Czechach za 100 koron, ale kto mi
> da 100% szansy ze to sie uda??

Tak, ale np. ja mam zarejstrowaną wersję :-)))))). Poza tym rzeczywiście
jest to shareware - czyli jak Ci się spodoba to możesz za niedużo
pieniądze go zarejstrować i używać potem do woli. Ew. jak Ci się nie
podoba to pod Linuxem jest vgaspect pod SVGAlib, ale o niebo gorszy, oraz
XZX - emulator ZX Spectrum dla X-Windows - ma możliwości zbliżone do Z80 a
jest za darmo :-)).

--
                 | IRC-nick: QBUS <=====> channel: #krakow |