Re: KAblowka i siec (off-topic).

Autor: Wojcicki Piotr - Darth Vader (pwl_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 17:20:11 MET DST

On Mon, 30 Jun 1997 20:50:45 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:

>Czy Ty nie przesadzasz? :-) 4 godziny grania, 2 godziny poczty, 8
>godzin snu, lekcje/praca - i nic wiecej? :-).

Moze troche przesadzilem.
Wyszlo mi, ze jakbym placil 400zl bez abonamentu to srednio lacze sie
 3,7 godziny dziennie.
No dobra. W zwykle dni (poza wakacjami) mam lekcje i tyle nie spedzam
w sieci. Ale soboty to bym mogl grac dlugo. Moze by nie wyszlo 400zl,
ale na pewno wiecej niz teraz
Co innego teraz, kiedy sa wakacje. Za zeszly miesiac przyjdzie okolo
150zl.

>wyobraz sobie ze przychodzi do rodzicow czlowiek i proponuje:
>"Kupujecie za 1500zl urzadzenie, a potem zamiast placic 90 zl
>za telefon bedziecie placic 30, a nam 80. W zamian syn moze przed
>komputerem siedziec do woli".

no ojciec tez czasami kozysta z sieci.
Poza tym zalatwil mi osobna linie, to i zalatwilby to.

>Oop, skresl z powyzszych 30 zl.

Na "zwykly" telefon, ten dla wszystkich, przychodzi zwykle nie mniej
jak na numer "do internetu"
Z tego drugiego korzystam tylko ja, a z pierwszego wszyscy.
Pozatym jak sie czesto dzwoni na komorke do ojca to troche nabija.

Pozdrawiam

Wojcicki Piotr
Darth Vader
pwl_at_lodz.pdi.net