Re: Ethernet na skretce i karta z wy BNC

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 22:57:53 MET DST

Dnia Sun, 29 Jun 1997 22:42:09 GMT, Jaroslaw Lis napisał(a):
>On 28 Jun 1997 23:14:50 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek

>Kiedys to nie mogles tego slyszec - relacje cen byly gorsze.

Dawno temu, gdzieś w jakimś czasopisemku czytałem o tym, że "teraz sieć
można oprzeć nawet na taniej skrętce telefonicznej"...
Inna sprawa, że wtedy to pewnie królował thin ethernet i faktycznie to było
tanio...

>BNC przyjemne w uzyciu? Taki typowy przyklad ... akademik,

[...]

>Dalej jest kwestia jak czesto trzeba bedzie biegac i szukac dziury w
>kablu... ile kosztuje pol godziny przestoju firmy? Nie chcesz miec
>klopotow - zainstaluj gniazda EAD. Ale wtedy skretka bedzie tansza...

Oczywiście. Tylko nadal nie potrafię zrozumieć, jak się spina komputery
skrętką...

P.S.
Jak jest z max. zasięgiem skrętki?

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|