Re: Monster i inna karta

Autor: Tomasz Cholewa (TomekCh_at_pulsar.com.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 15:57:26 MET DST

At 15:24 97-06-30 +0200, you wrote:
>Czy Monster moze chodzic z inna karta 3D ????np z Diamond Stealth 2000
>3D???

To wszystko zależy od programów pod którymi ma to chodzić.
Ja mam Virga DataExpert'a i po włożeniu Monster'a większość gier
obsługujących go wykrywała tylko 3d3 z Virga.
Podobno można ściągnąć od producenta gry/karty jakieś programiki.

>Czy ma ktos z Was Diamonda 2000 3D i chodzacego z nim prawidlowo Direct
>3D??jezeli tak to bardzo prosze o pomoc

Istnieje kilka wersji 3DX'a, niektóre karty mają problemy z niektórymi
wersjami.

-=TCH=-