Re: Apel o K6 !

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_polbox.com)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 11:47:59 MET DST

Witam

Ostatnio też mnie zinteresował ten nowy procesor, poszukałem w sieci
znalazłem kilka ciekawych adresów z testami, ten jest moin zdaniem
najpełniejszy http://sysdoc.pair.com/k6.html chociaż można znaleźć też test
na serwerze TCH Systems http://www.tch.waw.pl/pollatin/promocje/testk6.htm.

Moim zdaniem (nie testowałem go osobiście) jest to procesor godny uwagi ze
wzglęgu na swoje osiągi (porównywalny z Pentium II i Pro) i cenę (koszuje
prawie tyle samo co Pentium MMX i można go podłaczyć do normalnego Soket
7). Więcej informacji i linków kmożna zlależć na serwerze AMD (
http://www.amd.com/K6/ )

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski