Re: os/2: to be or not...

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 11:02:40 MET DST

Jacek Osiecki (joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl) wrote:
:
: >Chyba też prognoza pogody w Polsacie jest robiona na Warpie.
: : A mi się wydawało, że widziałem tam taki skromniutki napis "SGI"... :)
:

Mnie sie tez chyba przywidziala odrobina silikonu wystajaca z telewizora.
Zreszta napisy ( po prognozie chyba ) obwieszczaja na czym zostala prognoza
pogody zaprezentowana ( czyzby co poniektorzy nie umieli czytac ??? ).

Dolewajac oliwy do ognia - bodajze SpaceQuest ( jesli nie pomylilem tytulu -
taki serial podwodny ) mial animacje robione na Amidze. I co wy na to ???

Gwoli scislosci dodam, ze uzywam PC, ale nie jestem "rasista" zarowno pod
wzgledem systemu, jak i sprzetu - kazdy uzywa co lubi, grunt, zeby dane
mozna bylo przeniesc. A jesli komus najwygodniej pracuje sie pod np.
MacOSem, to juz jego sprawa. Ja nie bede sobie ograniczal wydajnosci MOJEJ
pracy, tylko dlatego, ze system operacyjny jest mniej wydajny ( parafrazujac
Madra Ksiege - system operacyjny dla czlowieka a nie czlowiek dla systemu ).

        Wojtek

PS. Ufff, sam sie sobie dziwie, ze splodzilem taki dlugi list mimo tego
potwornego upalu.

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Tuwima 13/18
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | telefonu brak
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!