Re: W95OSR2 nie widzi CDROM - pomocy

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 11:08:41 MET DST

Jerzy Zug (jura99_at_polbox.com) wrote:
: Mam z synem jeden komputer i dwa dyski CAVIAR 850MB. Kazdy pracuje na
: swoim (zmieniamy dyski w kieszeni). Plyta glowna SOYO HX, pentium 120,
: 16MB RAM, SB AWE 64 i osmiokrotny TOSHIBA. Konfiguracja identyczna,
: tylko pracujemy na innych programach. W moim chodzi wszystko dobrze. U
: syna W95 nie widzi CD-Romu. We wlasciwosciach jest, ale nie ma
: przydzielonej literki. Pod DOS wszystko pracuje dobrze.
: Prosze o pomoc,
:
Przepraszam, a czy OSR2 nie ma wbudowanej obslugi urzadzen ATAPI - tzn. nie
wymaga deklarowania sterownika w CONFIG.SYS ???
Moze usuniecie sterownika z CONFIG.SYS pomoze ? Nic innego mi nie przychodzi
do glowy.
        Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Tuwima 13/18
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | telefonu brak
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!