Re: Podwieszony plik w Misiach

Autor: Janusz (januszw_at_olo.sprint.com.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 09:12:06 MET DST

Cześć,
Książka adresowa W'95 ma funkcję : Narzędzia : Importuj i
Eksportuj. Obie z nich zapewniają zapis i odczyt plików
w formacie *.vcf ( jak wejdziesz od ... - kuchni - strony zo-
baczysz, że jest
 to zwykły plik tekstowy ), coś w rodzaju
elektronicznej wizytówki. Zwyczaj ten ( coraz częstszy ) do-
tarł do nas zza Oceanu. Umożliwia bezproblemowe dopisa-
nie osoby do swej książki adresowej.
Co do usuwania - wybór należy do Ciebie.
Zza Oceanu nadchodzi inna grożba w postaci poczty w for-
macie HTML. Ma ona tyle samo zwolenników, co i przeciw-
ników. Ja nie mam jeszcze wyrobionego zdania. Widzę jed-
nak ile czasu trwa sciągnięcie takiej poczty. Tu nie chodzi
o 1k, często ( ze względu na dodatki ) jest tego znacznie
więcej.
 To dopiero zacznie się zabawa !!!

--
Pozdrawiam - Janusz
=============== Erol napisał :>...
>witam listowiczow.
> mam pytanie: W Misiach do 20 % postow mam
>podwieszony plik vcard.vcf o długosci 1K.
{...ciach, ciach..}