Re: CD-Plus

Autor: Przemek Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 09:05:07 MET DST

Rafal Wielicki wrote:

> Cześć
> Mam napęd CD Toshiba XM-5302B, czy istnieje jakiś sposób do zmuszenia
> go
> do odczytywania płyt CD-Plus ?
> PS: Prosiłbym o odpowiedź mailem
> TIA

U nas jest troche Toshib 4x, ktore za cholere nie czytaja CD-Plus.Po
symbolu nie kojarze czy takich samych jak Twoja.
Co mozesz zrobic.

1. Podlaczyc jako slave na 1 galaz kontrolera (na niektore napedy
pomaga)
2. Sprobowac najnowsze sterowniki (moze dosowe)
3. Op..lic sprzedawce i zadac wymiany sprzetu (w instrukcji to wszystkie
wszystko czytaja)
4. Wymienic na inny (na Toshibach 8x - widzialem dziala)
    Dziala takze na: Acer 10x, Pioneer 4x, Mitsumi 8x, Mitsumi 4x, oraz
    na wszystkich SCSI (NEC, Toshiba)

Problem lezy w tym ze plyty CD-Plus to plyty wielosesyjne a napedy
IDE/EIDE
maja niejakie problemy z ich odczytem. Ja mam Pioneera 4x i jest ok.
Dobrym testem na naped jest sprawdzenie czy chodzi poprawnie z softem do
sciagania
audio do pliku. Jak pojdzie z losowo wybranymi 2 programami tego typu
to jest niezle (a jak jescze na wiecej niz 1x to cool.). No i dobrze
zeby CD-Plus czytal
bo coraz wiecej takich plyt wychodzi.

Pozdrowionka

--