Re: Wolny dysk twardy !

Autor: Rychu (xrychu_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 08:26:14 MET DST

On 28 Jun 1997 16:54:09 +0200, kornelk_at_polbox.com (Coral) wrote:

>*****************************************************
>** Kornel "Coral" Kłos
>** e-mail: kornelk_at_free.polbox.pl
>** www: http://free.polbox.pl/k/kornelk
>*****************************************************

> [...]
Na początek test antywirusowy, często jakieś ścierwo sieci w
bootblocku i jest taki efekt.
Mks może tego nie wykryć ale spróbuj odświeżyć zawartość boota jedną z
opcji pod '+' (wiele razy mi pomogło - a raz wszystko się !@#$%^&)

pozdr.
Rychu

 Ryszard Kurek Szczecin, e-mail: xrychu_at_priv.onet.pl
 ICQ:1741033 http://free.polbox.pl/x/xrychu