Wolny dysk twardy !

Autor: Coral (kornelk_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 16:50:37 MET DST

** Kornel "Coral" Kłos
** e-mail: kornelk_at_free.polbox.pl
** www: http://free.polbox.pl/k/kornelk

Mam problem z dyskiem twardym. Od czasu ostatniej reinstalacji systemu (Windows 95) w Panelu Sterowania / System mam wykrzykniki przy: "drugi kontroler IDE (pojedyncza kolejka fifo)", "pierwszy kontroler IDE (poj. kolejka fifo)", "standardowy kontroler dysku twardego IDE/ESDI". Wykrzyknika nie ma jedynie przy standardowy podwojny konroler PCI IDE. Gdy probuje usunac ktores z urzadzen to komputer sie zawiesza. Komputer dziala jak dawniej z ta roznica, ze dysk chodzi znacznie wolniej. Wydajnosc systemu tez sie znaznie obnizyla, a dodatkowo w Wydajnosc pisze, ze: "stronicowanie w trybie zgodnosci".Nie wiem co zrobic. Pomocy!

Mam dysk firmy Maxtor.

z gory dzieki