Re: WWW na PolBoxie - PROBLEM!!!!

Autor: Zygmunt Kałuża (zygmuntk_at_rci.bitbank.rzeszow.pl)
Data: Sun 29 Jun 1997 - 20:17:48 MET DST

Wydaje mi się, że wszystko jest w porządku_
też tak w moim przypadku było - podczas wgrywania nie widać
właściwego katalogu.
Trzeba wgrać swoją stronę - odczekać parę minut - do 15 i
strona normalnie powinna być widoczna.
Spróbuj.
Zygmunt K.

Marcin Pasternak <zakretka_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<33b694bf.608150_at_news.tpnet.pl>...