Re: Wakacje

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 15:24:09 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Troche bedzie poza tematem ale ze sa wakacje :)
>Pewnie masa ludzi gdzies pojedzie, ja tez jade i na liste nie bede przez
>jakies 2.5 miesiaca zagladal, wiec wszystkim pecetowcom zycze, zeby ich
>kury znosily kwadratowe jajka ( bo maja wieksza objetosc od okraglych ) no
>i oczywiscie dobrej zabawy przez "ferie"...

O Jezu... Zaponialem jak to jest w PL dobrze... W Ameryce po roku
pracy mam 5 dni urlopu, pu 5 latach 10 dni, a po 10 latach 15 dni. I
to wszystko. Ale nikt nie bierze 5 dni w kawalku, bo jak go moze nie
byc w firmie przez 5 dni to znaczy ze jest niepotrzebny.

Jeszcze dlugo musimy czekac na prawdziwy kapitalizm :-)

Andrzej Lewandowski

P.S. Na uniwersytetach tez sa 3 miesiecznie wakacje, ale BEZPLATNE...