Re: pol czcionki

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 00:32:41 MET DST

milosz danielewski wrote:

> On Tue, 24 Jun 1997 17:56:27 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
> Bajoński)
> kto uzywa
> powiedzenia.

> Nazywaj to jesli chcesz nieumiejetnoscia - ja nazywam to
> oszczednoscia czasu swojego i nerwow innych. Nie zyjemy jeszcze
> ( na
> szczescie) w czasach gdy wszyscy korzystaja z tego samego softu
> pod
> jedynie sluszny system, jedynej prawdziwie profesjonalnej
> firmy.
> Dlatego jak jest tyle roznych standardow to de facto nie ma
> [...]

Może i standardów de facto jest dużo, ale de juro jest jeden
ISO-8859-2 (poza tym jest on najcześciej spotykanym sposobem
kodowania). Temat ten poruszany był już wiele razy. _Każdy_
sprzęt można skonfigurować, aby polskie znaki były czytelne
(najwyżej jako ich łacińskie odpowiedniki).

pozdrówka

    Przem

--
Przemysław Kowalczyk   !! Technical University of Gdańsk  !!
przemkow_at_polbox.com    !!              E T I              !!