Re: pol czcionki

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 03:39:36 MET DST

On Tue, 24 Jun 1997 17:56:27 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:
>/> Nie czytaj lamerskich postingow z polskimi literami. Ktos kto uzywa
>/> polskich liter na pewno nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
>
>Większej głupoty dawno nie słyszałem :(
>Czyżby z nieumiejętności skonfigurowania sobie programów ?

 Nazywaj to jesli chcesz nieumiejetnoscia - ja nazywam to
oszczednoscia czasu swojego i nerwow innych. Nie zyjemy jeszcze ( na
szczescie) w czasach gdy wszyscy korzystaja z tego samego softu pod
jedynie sluszny system, jedynej prawdziwie profesjonalnej firmy.
Dlatego jak jest tyle roznych standardow to de facto nie ma zadnego i
zawsze ktos bedzie mial klopoty z czytaniem.

> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

milosz danielewski