Re: Szukam programiku "Microsoft Equation"

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 15:54:40 MET DST

nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) był uprzejmy napisać:

>On Mon, 23 Jun 1997 17:16:12 +0200 (CEST), John wrote:

>Microsoft Equation dolaczany do Worda poczawszy od wersji 2.0 to tak
>naprawde okrojony MathType firmy Design Science Inc. (tak przynajmniej
>bylo w 1992 r., wlasnie wtedy powstala wersja 3.0 tego programu).
>Oryginal moze pracowac samodzielnie (nie tylko jako serwer OLE), ma
>konfigurowalne paski narzedzi, czcionki TrueType oraz Type1 i potrafi
>zapisac wynik swojego dzialania w pliku WMF (format Adobe i M$). I -- co
>najwazniejsze -- nie sypie sie co chwila jak do "cos" rozprowadzane przez
>M$.

  Ten dostarczany przez M$ tez tak potrafi pracowac;
  tzn jako samodzielny programik.
  Ciekawe tylko czy ten wziety od MathType wstawia wzory
  w dokument Worda w taki sposob, ze dokument po nagraniu
  komus potrafi sie prawidlowo czytac i jest mozliwosc
  powtornej edycji Equation Editorem M$.
  Jednym slowem czy jest kompatybilny ?
  To ze edytor pokaze prawidlowo wzory to nie mam watpliwosci.

>OSciski!
>Mirek Nowakowski

== uprzejmie prosze odpowiedzi mailem na zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl ==
  === gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ===