Re: Wakacje

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 14:08:37 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> Troche bedzie poza tematem ale ze sa wakacje :)
> Pewnie masa ludzi gdzies pojedzie, ja tez jade i na liste nie bede przez
> jakies 2.5 miesiaca zagladal, wiec wszystkim pecetowcom zycze, zeby ich
> kury znosily kwadratowe jajka ( bo maja wieksza objetosc od okraglych ) no
> i oczywiscie dobrej zabawy przez "ferie"...

Zalezy, jak to rozumiec. Pod wzgledem stosunku objetosci do powierzchni
bocznej kula wygrywa. A tradycyjne jajko ma blizej do kuli niz do szes-
cianu (zakladam, ze chodzilo Ci o bryle a nie plaski kwadrat) ;-)

pozdrowienia

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication    phone: (+48 61) 782762