Re: KAblowka i siec

Autor: Maciej Gruskos (gruskosm_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 12:04:53 MET DST

Czesc!
Wczoraj bylem w dziale technicznym PTK w Krakowie i oto co sie
dowiedzialem:
1. Niestety nie mozemy udzielac informacji, z tym to do szefa (ale po
chwili rozmowy puscili farbe i ...)
2. W Krakowie nie bedzie nic w tym roku (moze z poczatkiem przyszlego)
:-((((
3. Ceny modemow w okolicach 1000$ :-(((( (na dzisiaj, nie wiem jak za
pol roku)
4. Wszystki dyskusje rozgrywaja sie na samej gorze w PTK i decyzje nie
wiadomo kiedy beda.
5. W poniedzialek jestem umowiony z szefem i moze sie dowiem cos wiecej.

Mam tylko nadzieje ze nie przespia sprawy i nie wprowadza takich cen ze
ludzie w ogole tego nie kupia!

Pozdrawiam!

--
                      Maciek Gruskos