Re: HP 400 vs Cannon 240

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 00:43:54 MET DST

Jan Dubiec <alx_at_rdp.asi.alcatel.es> writes:

> A może jaka. tania laserówka? Patrz posty na temat OKIPage 4W.
> Z atramentówkami trzeba ochodzić się jak z jajkiem a i drukuje gorzej...

Zalezy jaka atramentowka. Ja na swoja HP600 nie narzekam - kosztowala
(poltora roku temu) 700 zl, a sensowniejsze lasery zaczynaly sie od 1500.
I jakosc druku z HP600 jest lepsza niz z tamtych laserow.

Poza tym akurat mam do czynienia z kilkoma laserami, i jeszcze jedna HP600.
Wsrod tych laserow sa takie OKI400el (LED), ktorych nikomu nie zycze.

--
Krzysztof Halasa