Re: AMD 5x86 133 Mhz

Autor: Jacek Branas (branas_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 21:17:40 MET DST

Stefan Fedak wrote:

> Witam !
> Z uwaga czytam watki dyskusji (mnoznik: x2, x3, x4) i w zwiazku z tym
> mam
> pytanie: czy ustawienie niewlasciwego mnoznika czestotliwosci moze
> spowodowac uszkodzenie procesora. Chetnie poeksperymentuje z róznymi
> ustawieniami ale procek jest na gwarancji i nie chcial bym go skopac.

W zasadzie nie powino to zniszczyc procesora. W zasadzie... Z
doswiadczenia powiem, ze AMD 5x86 133 Mhz moze chodzic na 160MHz tj.
4x40MHz. Nie wiem jak dlugo, bo testowalem to tylko kilkanascie
minut.Pozdrowienia

  Jacek Branas branas_at_polbox.com

...wiem wszystko. I dlatego jestem taki przemadrzaly.