Re: AMD 5x86 133 Mhz

Autor: Stefan Fedak (steve_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 20:51:44 MET DST

Witam !
Z uwaga czytam watki dyskusji (mnoznik: x2, x3, x4) i w zwiazku z tym mam
pytanie: czy ustawienie niewlasciwego mnoznika czestotliwosci moze
spowodowac uszkodzenie procesora. Chetnie poeksperymentuje z róznymi
ustawieniami ale procek jest na gwarancji i nie chcial bym go skopac.
Pozdrowienia:
steve_at_polbox.com