Re: Czy tak zrobic? Jaka jest Twoja opinia?

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 20:23:41 MET DST

Jaroslaw Lis wrote:

> On Tue, 24 Jun 1997 01:14:22 +0200, Piotr Jastrzebski

> Nie wiem jak definiujesz 'dalo sie', ale na 8 MB G95+Word 7 to
> pomylka. na 16 juz znosnie.

'dalo sie' = mozna bylo edytowac typowe dokumenty bez wyjatkowych
uciazliwosci. 'typowe' = referaty, podania itp.

> Zeby rozpraszaly w trakcie pisania? Nie lepiej przejechac slownikiem
> po fakcie?

Fakt, tutaj sa rozne zdania. Ale czasami robi sie cos na szybko (np.
podanko o akademik w ostatni dzien przyjmowania) i nie zawsze pamieta
sie o sprawdzeniu. Ale sie nie upieram - przy tym argumencie mial byc
';)' ale sie zawieruszyl.

Nawiasem mowiac: nie twierdze, ze Win95 rulez i ze koniecznie trzeba go
instalowac. Mowie tylko, ze ja na miejscu Marcina (pytajacego)
zainstalowalbym nowa Winde, mimo wszystko.

Pozdrowienia

P.J.

----- Piotr Jastrzebski 'Cahir'
----- e-mail: piotrjot_at_free.polbox.pl