Re: Pytanie do IE

Autor: Bartek G. aka Golab (golab_at_bigfoot.com)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 00:13:56 MET DST

Dnia 23 Jun 97 19:00:15 GMT, "Żydak Przemysław" <zprzemek_at_polbox.com>
napisal:

>Witam
>
>Mam takie dosyc konkretne pytanie do Explorera.

Co prawda nie jestem Explorer tylko Golab, ale spróbuję Ci
odpowiedzieć.

> Gdy wchodze na jakas strone
>to najpierw pojawia sie tekst potem obrazki i ewentualnie muzyka. Jadnak
>kiedy zachowam strone WWW na dysku to nagrany jest tylko tekst. Pliki
>graficzne, muzyczka itp. nie sa nagrane mimo ze zostaly sciagniete i
>wyswietlone.

Strona sama w sobie to tylko kod HTML, który 'mówi' przeglądarce skąd
ma wstawić obrazek albo dźwięk. Jak zachowujesz stronę to zachowujesz
ten kod lub tylko tekst strony.

>Czy jest mozliwosc takiego nagrania strony www aby aby obrazki, dzwiek itp?
>Jezeli tak to jak? Od czasu do czasu trzeba cos kolegom pokazac i lepiej
>otworzyc strone z wlasnego dysku niz jeszcze raz sie laczyc i nakrecac
>interes TPSA. tym bardziej ze interesuja ich glownie takie strony ktore ja
>dosyc czesto odwiedzam.

1. Możesz zajrzeć do katalogu C:\Windows\Temporary Internet Files\ .
Tam przeglądarka zachowuje wszystko co oglądałeś - obrazki, dźwięki,
strony. Jest to wszystko nieposegregowane i trudno jest złożyć z tego
stronę.

2. Są programy, które 'ściągają' strony wraz z dodatkami, tak że można
je potem spokojnie oglądać z dysku. Web Wagon , Teleport Pro i wiele
innych. Można je ściągnąć z http://tucows.ae.katowice.pl .

Życzę szczęścia,

IE.....tfu ! Golab

GOLAB aka Bartek Golebiowski