Re: Pytanie do IE

Autor: Ireneusz Makowski (fencer_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 10:14:55 MET DST

Używam IE .02PL.
Aby obejrzeć stronę wraz ze wszystkimi "wodotryskami" bez połączenia via
modem robię tak:
-prawy klik na ikonie Internet
-wybieram Właściwości
-przechodzę na kartę Zaawansowane
-wybieram przycisk Ustawienia (dla Tymczasowych Plików Internetowych),
-zaznaczam Nigdy dla Sprawdzaj czy są nowsze .......
-OK
-OK
-uruchamiam IE
-z foldera historii wybieram stronę, którą chcę obejrzeć
-oglądam stronę ze wszystkimi rysunkami, muzyką, filmami.
Jedyny problem w tym, że jeśli chcemy przejść na następną stronę musimy
użyć foldera historii lub jeśli z góry wiemy, że naszą trasę będziemy
przeglądać off line
to każdą kolejną stronę dodajemy do Ulubionych przy czym zauważ , że w Menu
Ulubione można tworzyć foldery zawierające zestawy stron(trasy).
Wbrew pozorom IE daje możliwość przeglądania stron ze wszystkimi dodatkami
w trybie off line trzeba tylko się trochę nagimnastykować, ale tak to już
bywa z darmowymi programami.

--
Pozdrowionka,
fencer_at_polbox.com