Re: Wiatrak przy zasilaczu

Autor: Wojciech Krolik (mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 17:34:56 MET DST

Wojtek Krolik
mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl
krolik_at_mol.uj.edu.pl

On Sun, 22 Jun 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Visittor <Visitor_at_kingdom.pl> wrote:
2> >Mam problem z wiatraczkiem przy zasilaczu.

> tak szybko jak sie da sprobuj go przesmarowac. a gdybys mial
> mozliwosc jego wywazenia, to juz by bylo calkiem ekstra.
>
> aha. olejem slonecznikowym lepiej tego nie smaruj :) ludzie mi odradzaja :))))
> mi co prawda dziala, ale tobie moze sie nie poszczescic. coz. chyba
> kupilem dobry olej :)

:))))
MMMMMMMMM
dobry do smarowania czy dobry slonecznikowy :)) ???
Bo to sie nawzajem wyklucza :))))
Otoz olej s. jako roslinny jest ol. nienasyconym, co powoduje jego
utlenianie przez O2 z powietrza, gestnieje i juz nie smaruje dobrze :))
A jesli ci smaruje dobrze ten slonecznikowy tzn ze, oby nie :)))), jest z
pewnymi dodatkami mineralnymi :)))
Pozdrawiam i zycze smacznego
WK