Re: Wiatrak przy zasilaczu

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 19:47:31 MET DST

Visittor <Visitor_at_kingdom.pl> wrote:
>Mam problem z wiatraczkiem przy zasilaczu.
>Od pewnego czasu zaczal glosno warczec.
>Rozkrecilem cala obudowe,wlaczylem i nic.
>Cisza.Po paru dniach znowu sie zaczelo.
>Co zrobic ???
>
> kloc_at_crux.astrouw.edu.pl

tak szybko jak sie da sprobuj go przesmarowac. a gdybys mial
mozliwosc jego wywazenia, to juz by bylo calkiem ekstra.

aha. olejem slonecznikowym lepiej tego nie smaruj :) ludzie mi odradzaja :))))
mi co prawda dziala, ale tobie moze sie nie poszczescic. coz. chyba
kupilem dobry olej :)

--
     oOOo   /===================================\ http://www.agh.edu.pl/ogonki/
 /===\__/==/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |                        P.S.O.