Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzytkowych

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 16:08:10 MET DST

slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl (Slawomir Marczynski) writes:

> Zastanawiam sie wlasnie, dlaczego niegdys komputerami zajmowali sie ludzie
> rozummni. Jak czytam takie zdania jak powyzej, to az mnie skreca ze smiechu
> - i obrzydzenia dla "pampersow" w rodzaju K.H.

???

Wycieczki osobiste moze Pan Szanowny urzadzac sobie poczta prywatna,
ale na newsach nie jest to mile widziane.

Ew. prosze powiedziec cos takiego publicznie, rozwijajac inicjaly
- spotkamy sie w odpowiednim miejscu. Proponuje np. publikacje w jakiejs
gazecie.

Inna sprawa, ze niecalkowicie rozumiem co ma oznaczac slowo "pampers"
(bo to chyba juz jest liczba mnoga).

> Otowoz jeszcze raz przypominam - na terenie Polski obowiazuje prawo polskie.
> Jak komus sie to nie podoba - to niech spieprza stad czym predzej! Zadna
> "umowa", "umowa licencyjna", "agreement" nie maja mocy prawnej jezeli sa
> sprzeczne z prawem RP! Jezeli np. autor programu napisze "wolno uzywac
> pod warunkiem otrucia wlasnej babki" - to po pierwsze popada w konflikt
> z prawem, po drugie - stworzyl wlasnie nieskuteczna umowe licencyjna...

Mowa o licencji GNU?
A w ktorym miejscu jest ona sprzeczna z polskim prawem?

> K.H. jest az takim [...], ze nie zauwazyl nawet ze Sejm RP _zajal_ sie
> wlasnie takimi rzeczami jak licencje, a to przez zmiany w prawie autorskim.
> Wiecej, K.H. jest [...] do tego stopnia, ze nie zauwaza, iz istnieja
> licencje nie tylko na "zainstalowanie na jednym komputerze". Ba istnieje
> nawet cos takiego jak Public Domain i Freeware!

Rzeczywiscie odkrywcza informacja. Moze jakis cytat mojej wypowiedzi,
z ktorej mozna to wywnioskowac?

A moze klamstwo wypowiedziane 1000 razy ma stac sie prawda?

> P.S. [...] - to autocenzura a nie [...] [...] NewsRobot. :-)

Czyzby NewsRobot dokonal jakiejs cenzury na Pana radosnej tworczosci?
On nie zwraca uwagi na poziom intelektualny ani kulturalny autorow.

--
Krzysztof Halasa