Kali95

Autor: DAREK (teges_at_polbox.com)
Data: Sun 22 Jun 1997 - 00:13:51 MET DST

Czy może mi ktoś pomóc i wytłumaczyć jak odpalić grę w sieci internet
korzystając z programu Kali95.
Chodzi mi o to czy grając we dwóch muszą wcześniej być ustawione te same
levele na obu komputerach i czy ważne jest kto jest host jeżeli tak to jak
to ustawić. Interesuje mnie czy ważne jest na którym 'kanale' #chat lub
#duken3d rozpoczynam grę. Chętnie spróbuję zagrać w Duke Nuken 3D mam ver.
1.3 i 1.4 oczywiście przez internet.
Odpowiedzi proszę kierować na adres sandman_at_polbox.com
Dzięki z góry
Niech Wam Allah wynagrodzi szybkimi procesorami.

Darek

P.S.
Może ktoś wie gdzie zdobyć to coś co robi z Kalego 15 minutowego zrobi
całodobowego. >;-)))