Re: modem - padl???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 21 Jun 1997 - 22:57:03 MET DST

On 21 Jun 1997 10:00:30 GMT, Marek Rycharski <marek_at_cc.uni.torun.pl>
> [...]
> sluchawka telefonu.
>Dla komputera modem jest OK - odpowiada na wszystkie
>komendy, cala diagnostyka nic nie wykazuje, ale nie mozna wybierac numeru -
>mowi, ze nie ma sygnalu. W zasadzie ma racje, tyle ze to on (modem) ten
>sygnal "psuje". Kable sprawdzalem jak sie dalo i wszystko wydaje sie byc w
>porzadku. Problem wydaje sie lezec "daleko od komputera" a "blisko" sieci
>tel. - cos jakby przy samej wtyczce. Mam wiec pytanie: czy modem ma jakas
>wewnetrzna pamiec, ktorej zle ustawienia mogly by powodowac opisane objawy?

Na pewno nie beda takie ustawienia w jakikolwiek sposob dzialac
przy modemie bez zasilania. Cos sie spalilo lub przywiera i tyle.
Prawdopodobnie duperela ktora byle elektronik naprawi w godzine.
Oczywiscie kasujac przy tym gwarancje :-)

>Jesli tak to jak to zresetowac. Bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie
>wskazowki, zwlaszcza ze sprzedawca w sklepie powiedzial, ze maja teraz
>"przerwe wakacyjna" i jesli oddam modem do naprawy (jest na gwarancji) to
>dostane go dopiero w sierpniu :(((. A tak btw. to w umowie gwarancyjnej jest
>mowa o 30 dniach...

Co, takie traktowanie klienta? Ktory to sklep?
Modem w pudelko, idz do sklepu, zapytaj sie gdzie ma wywieszone
rozporzadzenie, jesli nie bedzie wiedzial, to sie pytaj czy wymieni
od reki czy masz dzwonic do PIHu. Telefon komorkowy wskazany.

W rozporzadzeniu [ktore kazdy sklep ma obowiazek wywiesic, i
naruszenie tego obowiazku raportujesz :-)] doczytaj
sie dokladnie, ale jak na moj gust to skladasz dzis, i najpozniej po
28 dniach masz otrzymac naprawiony, nowy lub zwrot gotowki.
Jak nie zamierza naprawic w tym czasie to niech od razu zwraca
pieniadze.

J.