Re: Stos TCP/IP WARP: wNT/unixy/WARP Server [Klopot z nagranym CD]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 21 Jun 1997 - 23:01:43 MET DST

On Fri, 20 Jun 1997 21:32:59 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]
[...]
>ech wy geniusze. po pierwsze dosy i windosy w OS/2 nie maja wlasnych stosow
[...]
>z czego wszystko ma zastosowanie w OS/2. takze w odniesieniu do sesji
>doso windowsianych.

wszystko dobrze Grzesiu, tylko ze mysmy wogole nie rozmawiali o OS/2
ale o czystym DOSie.

Grego

p.s. a jak jest zorganizowany dostep do TCP/IP stack
  w sesjach DOS i WIN-OS2 pod OSem to oczywiscie wiem.
  Nawet gdybym nnie wiedzial, to moglbym sie domyslic bo
  az takimi idiotami programisci z IBM nie sa aby kazdej
  sesji DOSa dawac wlasny TCP/IP.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi