Re: NETYKIETA

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 22:51:10 MET DST

On 20 Jun 1997 16:50:50 GMT, "Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
><slrn5qghgi.1fk.joshua2_at_powercomp.com.pl>...
>: ... co nie zmienia faktu, że to właśnie JEGO produkty wprowadzają w usenet
>: dziwaczny sposób cytowania...
>
>Może i dziwaczny, ale wygodny. Przy odpowiedziach na końcu listu
>muszę zawsze sięgać po myszkę, by olać cytowania i przejść od razu
>do odpowiedzi. Przy odpowiedzi na początku mogę spokojnie skakać
>po wątku i za każdym razem widzę od razu odpowiedź na początku
>kolejnego listu (dla oszczędności miejsca na ekranie moje okienko
> [...]

Jezeli uzywasz MINY to nie mozesz do nikogo miec problemu, ze masz
klopoty. W Agencie tak na oko mam ze trzy razy wiecej linijek tekstu.
Malo ktory list sie nie miesci.

>Problemem nie jest odpowiedź przed cytowaniem, ale to, że każdy
>cytuje inaczej. Potem nie można się doszukać co jest cytatem,
>a co odpowiedzią.

Jezeli uzywasz MINY to nie mozesz do nikogo miec problemu, ze masz
klopoty. W Agencie cytaty mam bardzo ladnie pokolorowane odmiennym
kolorem. Malo ktory list sie wylamuje. :)))

>Z dwojga złego lepiej, żeby wszyscy odpowiadali
>po cytatach.

Slusznie. ;)