Re: Oki Page 4W - opinie

Autor: Jan Dubiec (alx_at_rdp.asi.alcatel.es)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 18:14:22 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> HP5P? A co w niej takiego, co nie pozwala jej pracowac w sieci?
> OKI4W rzeczywiscie - GDI raczej Ethernetem sie nie przesyla.

Oczywiœcie że można pracować na niej w sieci, ale po co, skoro sa do
tego lepsze drukarki. A do zastosowań sieciowych 5M jest lepsza od 5P
ponieważ: ma większy cartridge z tonerem, ma więcej pamięci, drukuje
szybciej no i ma JetDirect-a. Na życzenie służę konkretnymi danymi.
A tak w ogóle to uważam 5P za bardzo dobra drukarkę na biurko do pracy
albo do domu (jak ktoœ ma odpowiednia kasę). Niestety, nie mogę tego
powiedzieć na temat HP 5L, wolę OKI 4W.

> Ale sa drozsze, a jesli akurat w jakims serwerze sa wolne porty LPT,
> a dodatkowo jest to np. Unix, to moim zdaniem drukowanie
> Unix->kolejka_LPR->
> Ethernet->drukarka jest nieco gorsze niz Unix->kolejka_LPR->drukarka.

Sa droższe, ponieważ sa lepsze. To normalne.
Owszem, można podłaczyć drukarkę pod serwer, ale co zrobić, gdy
serwer(y) sš zamknięte gdzieœ daleko w klimatyzowanym pokoju i nikt
oprócz admin(ów) nie ma prawa tam nie zagladać? A gdy drukarek jest np.
15 i wszystkie sa sieciowe? W mojej kompanii jest właœnie tak: serwery
stoja daleko, a drukarek jest dużo.

Z drukarskim pozdrowieniem:
/J.D.