Re: Impulsy w TPSA

Autor: Noel Redyah (kikarsen_at_cybergal.com)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 04:44:16 MET DST

Jacek Rafal Radzikowski <jradziko_at_piranha.piranet.pl> napisał(a) w artykule
<5o9c53$3e0_at_piranha.piranet.pl>...
> A jak modem na to reaguje ? Nie rozłącza się ? z jaką prędkością
> uzyskujesz połączenia ? U mnie w kącie już od jakiegoś czasu leży
> taki licznik i jedyna rzecz jaka powstrzymuje mnie od zwrócenia się do
> tpsa, to właśnie obawa o to, że nicznik nie bardzo będzie miał co
> zliczać, bo modem będzie chodził max na 2400 :(
> Pozdrawiam
> Jacek
>
> --
> | Jacek Rafal Radzikowski | If you make people think they're thinking, |
> [...]
Modem pracuje dobrze i nic mu ten liczni nie przeszkadza szybkosc jaka
osiagam to 24000 - 26400 na Zoltrixsie 33.6
ale u nas nikt wiekszej szybkosci nie uzyskal na zadnym modemie.
Jezeli masz inne pytania to pisz na PRIV - Hi !! Noel