Re: CHIP a Urzad Skarbowy (i inni)

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 03:24:46 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> Ale nie dostajemy za darmo. A wiec VAT jednak sie nalezy...

Nie. Jeżeli pewnego dnia uznam, że wraz z licencją na OS/2 Warp
(samą licencją) opodatkowaną zerowym VAT'em warto będzie klientom
dodawać np. CD-ROM z aktualnymi FixPakami nie podwyższając globalnej
ceny, to będzie to moje działanie marketingowe (reklama), którą
chcę odebrać klientów (potencjalnych i rzeczywistych) mojej
konkurencji i nic ponadto.
Podobnie, US nie będzie w stanie udowodnić Chipowi, że kosztowałby
taniej, gdyby był bez spornego krążka - przy czym kontrargumenem nie
mogą być pisma ukazujące się z krążkiem i bez krążka, ponieważ rzeczony
Chip ma tylko wersję z krążkiem. Podobnie jak ja sprzedający licencje
_zawsze_ dodając do nich FixPaki.