Re: CDsy????

Autor: Tomek Krowczynski (haze_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 23:13:28 MET DST

Tomek j (viper) <scion_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
> Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> napisał(a) w artykule

Ide o zaklad, ze tlumaczenie bedzie takie, ze prawo nie dziala wstecz tylko
interpretacja sie zmienila :))

Dlatego czasem zastanawiam sie, czy to nie jest "gra do jednej bramki" co
najgorsze nie tylko na tej dzialce.

> tak czy siak, niech cos z tym izba skarbowa zrobi!!

O naiwny. To jeszcze nie zalapales, ze administracja nie jest dla nas
tylko my dla niej. W zwiazku z powyzszym mozesz przyjac za pewnik, ze jesli
cos ci da, to naiwyzej po kosciach.

Pozdrawiajacy mimo frustracji :))

PS. Nie mowmy wiecej o polityce. To strasznie psuje samopoczucie.

--
Tomek Krówczyński
< haze_at_polbox.com >