Re: CDsy????

Autor: Tomek j (viper) (scion_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 22:15:01 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> napisał(a) w artykule
<5oc345$n88_at_info.nask.pl>...
> Tomek j (viper) napisał(a) w artykule
<01bc7cda$9d9a9680$e983ccc2_at_default>.
> ..

> To bedzie dotyczyc wszystkich, takze PC World czy Entera. Ceny wzrosna
> chyba z 10 na jakies 11,5 zl. To jest jeszcze do przelkniecia.
> Najgorsze jest to, ze beda chcieli brac za poprzednie - czyli prawo
dziala
> wstecz. Dla wielu wydawnictw to bedzie ruina.

Wasnie o tym mowie. Jesli wydawnictu naloza grzywny,
to na pewno, zeby sie odbic, 'doloza' jeszcze z 20% ceny...

tak czy siak, niech cos z tym izba skarbowa zrobi!!