Re: Radiolinia a modem

Autor: Grzegorz Czyż (fobos_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 22:45:23 MET DST

On Tue, 17 Jun 1997 13:26:11 +0200, Michal Golinski
<golinski_at_figaro.ae.katowice.pl> wrote:

>Mam problem ...
>mieszkam na wsi i ta przekleta T.P.SA Suxx nie raczyla zamontowac kabla
>telefonicznego w zwiazku z czym jest radiolinia.
>Wszystko by bylo ok gdyby nie proba podlaczenia sie do sieci prze modem
>okazuje sie ze nie laczy pod numer 202122 gdzie lezy wina, modem byl z
>laptopa 2400 ale to chiba nie ma znaczenia,mam zamiar kupic modem ale po
>co jesli nie jestem pewny czy bedzie dzialac...
>Pozdrowienia
>Michal Golinski

Tez mieszkam na wsi :))) i mam ten sam problem :((((
Nie napisales czy problem dotyczy wybierania numeru czy samego przesylu
danych. Jesli chodzi o problem z polaczeniem to tez go mialem jak
testowalem ZOOM'a V34. Nie wykrywal linii telefonicznej i dawal monit o jej
braku. Rozwiazaniem bylo ATH0DT. Transfer na 9600 i nic szybciej.
Teraz mam ZOLTRIX'a 14400 nie ma problemow z rozpoznawaniem linii ale
tranfer tylko 7200. Czasami polaczy sie na 9600 ale po chwili zrywa
polaczenie.

Pozdrawiam
FOBOS - Grzegorz Czyz
E-Mail: fobos_at_friko.onet.pl