Radiolinia a modem

Autor: Michal Golinski (golinski_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 13:26:11 MET DST

Mam problem ...
mieszkam na wsi i ta przekleta T.P.SA Suxx nie raczyla zamontowac kabla
telefonicznego w zwiazku z czym jest radiolinia.
Wszystko by bylo ok gdyby nie proba podlaczenia sie do sieci prze modem
okazuje sie ze nie laczy pod numer 202122 gdzie lezy wina, modem byl z
laptopa 2400 ale to chiba nie ma znaczenia,mam zamiar kupic modem ale po
co jesli nie jestem pewny czy bedzie dzialac...
Pozdrowienia
Michal Golinski