Olewanie klienta

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 07:52:22 MET DST


Jaroslaw Lis wrote:

[...]

 JL> : klientka
 JL> : sie wkurza, bo traktuja ja jak piate kolo u wozu, CDN ma najwyrazniej
 JL> : wszystko gdzies. I czy nie mozna takiej firmie tez nic zrobic ????
 JL> Mozna nie kupowac ich produktow. Ale dziwisz mnie troche - produkty maja
 JL> dosc dobre, upgrady wypuszczaja, ilosc klientow to duzy +, naprawde
 JL> tak podchodza do klienta?
 JL> Inna sprawa co to za typ klientki? To jest program "z polki". Nikt
 JL> tam nie bedzie realizowal wymagania jednego klienta "a ja bym chcial
 JL> zeby tutaj dalo sie tym klawiszem ..." A bledy sa poprawiane i poprawki
 JL> dealerzy roznosza...

Zarty sobie stroisz? Brak w deklaracji stawki VAT 17% porownujesz z wymaganiem
gadzeta?

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:10:13 MET DST