Re: Olewanie klienta

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 21:33:28 MET DST

At 18:57 97-06-17 +0200, you wrote:
>On 17 Jun 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:
>

>No i co mi z tego ze dam ogloszenie do gazety jak i tak nim oni sie spreza
>zeby to naprawic to mina z 2 miesiace a to jest ok. 240 przedrukow do
>poprawy !

   Tylko sprawdzcie co jest napisane w umowie licencyjnej.
   Czy autor programu ponosi odpowiedzialnosc finansowa
   za bledy wprogramie ?
   Mnie sie wydaje, ze nie. Przynajmniej nie za takie pieniadze.
   Program jest tylko narzedziem. Wszelka odpowiedzialnosc za
   dzialanie narzedzia ponosi uzytkownik tego narzedzia.
   Uzytkownik nie mzoe slepo wierzyc w program.
   Powinien go testowac i od czasu do czasu sprawdzac wyniki.

>~Tak, tylko dlaczego potem ten facet wyskakuje z ryjem na nas, jak
>przyjechalem do CDN-u, ze kto to w ogole widzial, zeby klientka sie
>kontaktowala bezposrednio z nimi, skoro powinna przez te firme
>komputerowa, w ktorej zakupila program ?

  Moze ten blad juz byl poprawiony i sprzedawcy mieli juz patcha
  lub nowa wersje ?
  A moze trzeba bylo dodac jakas linijke w plikach konfiguracyjnych
  i ci co instalowali program wiedzieli co trzeba zrobic ?

>Heh a kto ci przepisze 120 ksiazek podatkowych ?

  Konkurencja ma zawsze odpowiednie konwertery do
  baz/ksiazek innych producentow.

--
Romek