Re: S3 VIRGE PCI

Autor: Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 11:31:38 MET DST

AL wrote:

> POMÓŻCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Mam kłopoty z uruchomieniem Windows 95. Gdy system zainstaluje mi zwykły
> sterownik do grafiki to działa ale krzyczy, że trzeba skonfigurować
> kartę i uruchamia kreator instalacji urządzeń.

[... CIACH]
Sprobuj najpierw zainstalowac standardowy sterownik dla SVGA. Nastepnie
jezeli wszystko bedzie ok, wejdz do opcji EKRAN\WLASCIWOSCI\USTAWIENIA i
zmien sterownik karty graficznej. Wybierz opcje Z DYSKU i zainstaluj to
co masz. Ja rowniez mam S3 ViRGE (DataExpert) i nie mam zadnych
problemow. Jak sie nie myle, to oryginalne sterowniki posiadaja tez
program instalacyjny, ktory zainstaluje wlasciwe sterowniki do karty
graficznej oraz program S3VManager - m.in. do centrowania ekranu. Jezeli
nie masz tego softu, to moge Ci go podeslac. Mam rowniez nieco zmienione
sterowniki od Diamond Stealth 3D 2000, z ktorymi moj S3 ViRGE chodzi ok.
10% szybciej (uzywalem tego przez dosc dlugi okres).

--
Pozdrowienia
Jacek Gutkowski, Wroclaw