S3 VIRGE PCI

Autor: A.L. (A.Lupa_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 19:51:09 MET DST

POMÓŻCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam kłopoty z uruchomieniem Windows 95. Gdy system zainstaluje mi zwykły
sterownik do grafiki to działa ale krzyczy, że trzeba skonfigurować
kartę i uruchamia kreator instalacji urządzeń. Jeżeli mu zainstaluję
oryginalne oprogramowanie do karty, pojawiają się kłopoty przy
uruchamianiu:

błąd ochrony windows (i coś jeszcze w stylu : problemy z IOFS)
uruchamiam w trybie awaryjnym, ale wtedy nie mogę grać w DIABLO bo
potrzebne jest więcej kolorów, nie mówiąc już o Direct-X'ie.

Może już ktoś miał podobne kłopoty - niech napisze, bo mi CD-Diablo
stygnie !!!!!!

P.S.
Próbowałem też zainstalować najnowsze sterowniki ściągnięte z In-tu -
ale nie pomogło !!!