Re: Re: U piony Pecet???

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 17 Jun 1997 - 21:55:47 MET DST

On Tue, 17 Jun 1997, Krzysztof Halasa wrote:

> Cokolwiek, dowolny program. Np. pod Linux'em hdparm, a pod DOSem taki
> malenki programik, ktory sam napisalem.

  moze krótki listing - te kilka istotnych linijek ?

> Bardziej przez programy, do ktorych moze zaliczac sie takze BIOS.
>
> Tylko jaki ma to zwiazek z faktem, ze dana plyta posiada APM?
>
> Bo owszem, plyta posiada APM, w sensie hardware.

  No i w sensie BIOSa, ktory to obsługuje, programuje itd.

> Tylko ze moim zdaniem nie ma on wielkiego wykorzystania.

  A może nie wiemy jak to prawidłowo wykorzystać.???
  A może programiści uważają, że ICH programy są tak ważne,
  że nie do pomyślenia jest żeby komuś na myśl przyszło,
  że w trakcie działania ICH programu można komputer uśpić
  i potem obudzić.

  A mnie się zdarza, że robię coś na komputerze, oglądam TV,
  i jednocześnie jem, piję i rozmawiam czasami przez telefon.

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----